onsdag 14. mai 2014

En liten oppdatering

Da er det på sin plass med en liten oppdatering. Veide og målte meg på mandag, resultatet var -2,8 kg og -7,5 cm rundt midjen. Helt utrolig. Jeg måtte veie og måle flere ganger for å tro det jeg så.

Jeg har absolutt blitt mer bevisst på hva jeg putter i munnen. Sukker og hvitt mel er nå byttet ut med naturlug sødme og fullkorn.
Hjemmelagde knekkebrød er supergodt, og funker fint som snacks hvis jeg blir fysen på noe godt. I går lagde jeg også frokostblanding med masse nøtter og frø, søtet med honning. Veldig god og metter godt.

Mandag fikk den ene katten vår fire, små nøster. Det å få være med på fødselen var helt fantastisk. Vi måtte hjelpe henne litt med navlestrengene og slikt, men ellers gjorde hun en super jobb.


Ha en fin dag :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar